Recenze (246)
Vysloužilí lvi (2003)
Nevím, něco tomu filmu chybělo, jako by se příliš snažil hrát na city. Já jsem příběhu nevěřila, občas se i nudila a herectví obou strýčků pro mě film nevyzvedlo z průměru.
Ti druzí (2001)
Me to proste hrozne nudilo.
Nezvratný osud (2000)
Podle zdejšího hodnocení jsem očekávala více. Bylo zde pár lekavých momentů a zbyl depresivní pocit. Tento žánr ani ve slabší formě není prostě mým šálkem čaje...
Hra (1997)
Napínavý thriller s úžasnou hudbou. Ale občas jsem byla na vážkách, jestli je tohle ještě proveditelné. Ale je to určitě nadprůměrné krimi:)
Když Harry potkal Sally (1989)
Romanticky film, ktery zvedne naladu. Meg to nesmirne sluselo, ale obcas bylo podle me tempo prilis pomale. Nicmene v porovnani se soucasnymi "romartarnami" u me jasne vyhrava
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Divadelni hry o Cimrmanovi miluju, ale tenhle film byl slabym odvarem, kde bylo sice par vtipku, ale vetsinou jsem se bohuzel jen nudila.