Recenze (37)
Útěk do divočiny (2007)
Nestává se často, abych filmu dal 5*, natož naprosto čistých pět. Velmi působivě a dokonale natočené. Kamera bez chyby a hudba je jako třešnička na dortu. I když jsem věděl podle průběhu jak film skončí, stějně jsem nepotlačil na konci slzu. Prostě supr!
Vyvolený (2000)
Původně jsem očekával něco akčního. Nevěděl jsem obsah filmu proto jsem byl překvapen. Ale nakonec překvapení velmi příjemné. Konečně po dlouhé době film, kterému dávám 100%. Moc nechápu proč by se to mělo srovnávat se šestým smyslem. Tohle je jiný film a pro mě naprosto dokonalý. Willisův excelentní výkon to jen podtrhuje.
Slez ze stromu (2001)
Překvapilo mě hodně, když jsem po shlédnutí filmu kouknul na hodnocení. Nevím, co od toho kdo čekal, ale já sem nadmíru spokojen. Tenhle styl mi sedí a opět mě Gondry nezklamal. Hodnocení 9/10.
Náš vůdce (2008)
Němci neumí moc točit filmy, ale tento snímek stojí za to. Absolutně naplnil všechna má očekávání. Film nekolísá, ale po celou dobu čím dál víc graduje až do šokujícího konce. Rozhodně toto byl dobrý námět na film a určitě to není nějak moc nereálné. To je také jedná z věcí co se mi na filmu líbí. Pro mě zatím nejlepší německý film.
Loose Change: Final Cut (2007)
Na Dylana Averyho spousta lidi nadava, ze nam vnucuje lzi. Asi tezko muze nekdo vetsinu faktu nejakym zpusobem vyvratit kdyz to nedokaze ani americka vlada. Proto radeji budu verit Averymu. Bez takovych lidi by kazdy uveril lzim kterymi jsme obklopeni. Americka vlada nam neco vnucuje, Avery se nam snazi jen otevrit oci, ale nic nám nenuti, jen proste predklada fakta a preberte si to sami. Doporucuji se podivat. Pro me jeden z nejzajimavejsich dokumentu.
Tenkrát na Západě (1968)
Klasika mezi westerny. Kultovní film s kultovní ústřední melodií...
Velká ryba (2003)
Pro mě vůbec nejlepší film co jsem kdy viděl. Jasné první místo v top 10. Tento snímek je doslova "velká ryba" mezi filmy a jsem opravdu rád, že ho nakonec nenatočil Steven Spielberg ale Tim Burton. Kdo ví jak by to jinak dopadlo. Za zmínku stojí určitě také herecké obsazení které nemohlo být lepší. Mé hodnocení...100%
Ajťáci (2006) (seriál)
za prvni serii cistych 5*, za druhou 4* a za treti horsi 3*...
Potomci lidí (2006)
Krásně natočené, ale bohužel mě děj tolik nenadchl. Jinak po vizuální stránce určitě bomba. Prostředí mi hodně připomínalo hru Hlaf-life2. Clive Owen předvedl dobrý výkon, velmi podobný těm ze série The Hire.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
zfetovanej harry byl drsnej, ale chybela akce...