Recenze (52)
Die Hard (1997)
V podstate mal Konstantin pravdu Bruce prežije všetko. Len si mohol dať viac záležať na grafike. Dnešnej grafike sa už predsa žiadne medze nekladú.
Sestry na Bahamách (2001)
Veľmi chabý dej. Nebyť tej poslednej zápletky tak by som si myslel že je to dovolenkové video sestier Olsenových. Film ako skoro každy v ktorom hrali stále o tom istom. Idú na dovolenku zamylujú sa a na konci filmu chytia zločincov.
Gambler (2008)
Žiadne napätie akurát tak pri poslednej finálovej hre inač pohodový odychový dej . Vždy si rád pozriem film o pokri lebo som veľký fanúšik pokra ale s MAVERICOM sa to nedá porovnať . Tento film som si pozrel len tak s nudy .
Priateľky (2008) (seriál)
Odpad Odpad Odpa.Toto má akože nahradiť susedov?Predpokladám že sa tento trápny a nudný serial neudrží dlho na obrazovke.
Velkej biják (2007)
To malo byť akože vtipné.Nie nie to bol trapas roku 2007.Film ako stvorený pre zlatú malinu.
Muzikál ze střední 2 (2007) (TV film)
Ja ani neviem načo som si pozrel ten film iba dokonca som ho ani celý nevidel.Hodnotenie : americká sr......ka.
Slunce, seno, erotika (1991)
Velmi slabá komédia zdĚnek Troška to dosť pokašlal očakával som od tochto filmu viac.
Slunce, seno, jahody (1983)
Super Česka komédia s celej trilogie je tento diel asi najlepší. Podľa mňa je to najlepší film Zdenka Trošky.
Banánový Joe (1982)
Takže máme tu Buda Spencera v roli silného bitkára no tento krát je obyčajným domorodcom ktorý si zhána licenciu aby mohol predávať banáný.Kedže je s pralesa tak takmer ničomu nerozumie a viac krát sa stane terčom jedného prešibaného podvodníka.Jeto jeden z jeho naj filmov.
Kameňák 3 (2005)
"když ti to nechutná tak sa v tom apoň nešpárej,kto to bude po dobje jísť"