Oblíbené seriály (10)
The Carrie Diaries (2013)
Miluju,miluju a miluju. V Česku ne velice známý seriál The carrie diaries je naprostý skvost. AnnaSophia Robb má skvělý potenciál a musí se do ní zamilovat snad každý kluk,ne? I když má seriál pouze 2 série,myslím,že to je tak akorát na to,zamilovat se do Sebastiana Kydda,a přitom se nepřecpat sladkým,ale problematickým vztahem dvou zamilovaných.
Hra o trůny (2011)
Stranger Things (2016)
Jsem asi jediný člověk,který po prvním dílu nebyl nadšený,ale naopak zvažoval jestli se podívat i na druhý..Nemám ráda všelijaké slizké monstra,obří pavouky nebo mořské nestvůry,ale ve Stranger Things jsem si nakonec našla zalíbení,ať už skvělými dětskými herci, napínavým dějem,nebo tím,že se děj odehrává v osmdesátkách,které jsem sice nezažila,ale stejně jsou mi blízké...Co si budem,Millie Bobby Brown je hvězda a dotáhne to daleko..
Pán času (2005)
Dva a půl chlapa (2003)
Teorie velkého třesku (2007)
Mentalista (2008)
Pustina (2016)
V prvé řadě bych asi nejdřív vzdala hold Stivínové,která zahrála matku,které se ztratila dcera,naprosto autenticky. Nebudu skrývat,že mám jisté sympatie k Jaroslavu Duškovi,takže jsem byla příjemně překvapena,když jsem ho viděla jako jednu z hlavních postav. Od této věty SPOILER! Pointa celého filmu,která spočívala hlavně v trestu nezletilých,kteří v podstatě vyváznou bez trestu,je velmi zajímavá a hlavně znepokojující. Musím přiznat,že jsem malilinko nespokojená s koncem.Zklamal mě důvod,proč byla Míša zneužita a zabita. Čekala jsem nějaké bum,ne že byla zabita jen protože odmítla a byla zlá na nějakého nýmanda,který vypadal,že neumí do pěti napočítat. Důležitá je však cesta,ne cíl, a proto mých pět hvězdiček dostává Pustina naprosto zaslouženě!