Recenze (162)
Láska s rizikem (2003)
Ke zhlédnutí jsem se odhodlal jen kvůli pověsti tohoto snímku. Na mysl mi vyvstávají otázky: Co tam dělá Al Pacino? Co tam dělá Christopher Walken? A proč tohle někdo natočil?
Tora! Tora! Tora! (1970)
Filmová válečná klasika.
Vertical Limit (2000)
Na tohle jsem se dovedl koukat jen proto, že to bylo z hor a o horolezcích.
Hlasy nevinnosti (2004)
Jen mě mrzí, že jsem to viděl z dabingem...příšerné.
Válka (2002)
Na tohhle jsem byl zvědavý a byl jsem mile překvapen. Solidní akční film, který divákův intelekt vyloženě neuráží. Navíc ze zajímavého prostředí a pro změnu něco neamerického.
Kód Navajo (2002)
V těchto filmech válka vypadá docela jako.....No, prostě tomuhle bych dal žánrový přívlastek pouze jeden - akční film.
Prolomená stezka (2006) (TV film)
Koukalo se na to pěkně. 177 min? To trvalo tak dlouho? :-)
1942 (2005)
Z počátku to vypadalo zajímavě. Nakonec se z toho vyklubala nesmyslná ptákovina. Alespoň dokoukat se na to dalo.
Kavkazský zajatec (1996)
Poslední dobou bývám nadšen už jen tím, že se mi dostane do rukou film, který není z americké produkce. Pokud je navíc kvalitní nadšení stoupá. Pěkný film.
Mission: Impossible III (2006)
Je to sice pořád (jako předchozí díly) taková trošku pohádka, ale už tu absentovala vyložená trapnost scén a výkonů hlavního hrdiny. Ethan Hunt se přeci jen chová trochu jako člověk a ne jen jako superagent. Hlavní záporňák je výbornej. A hlavně film jsem slupl jako malinu a výborně jsem se u něho bavil.