Poslední recenze (11)
Avengers: Infinity War (2018)
Jednoducho skvelé!
Noční hra (2018)
Ako veľmi dobrá oddychovka :) Fakt ma všetci bavili
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Pravdu povediac som čakal viac. Ako efekty dobre, príbeh no ok, Deep býval aj lepší..prišlo mi to zbytočné, ale zase kasu to asi naplní. Navyše som sa ocitol na 3D verzii a čomu stále nerozumiem, že načo je celé 3D...?