Recenze (883)
Přes přísný zákaz dotýká se sněhu (2005) (divadelní záznam)
Hra celkem vtipná, takže spokojenost. Jde o divadelní záznam, takže zde moc pořádného filmového řemesla potřeba nebylo.
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
Dobrá zábava. Těžko se mi to hodnotí, když nejde o film v klasickém slova smyslu, ale o divadelní záznam. Pár rozestavených kamer a střihy mezi nimi. Z tohohle pohledu to moc invenční není. Jinak super.
Playgirls II (1995)
Obdoba prvního dílu. Opět se mi těžko hledá něco jako nějaké poselství. Spíš je to takový dějový popis s pokusy provokovat a hlásit. Určitě bych to nevyhlašoval nejhorším filmem všech dob, od toho tu jsou jiné sračky, ale na druhou stranu když by to nevzniklo, tak by se taky nikdo nezlobil. Dobrý film to není, vtipný taky ne, ale nejhorší film všech dob už vůbec ne.
Playgirls (1995)
Asi chtěli provokovat tímhle kurevským prostředím, nebo nevím, co tím chtěli říci. Pár pokusů o drsnější hlášky, ale jinak v zásadě nic víc
Pozemšťanky jsou lehce k mání (1988)
Z dnešního pohledu kravina. A z toho osmdesátkového možná taky :D Ne, nevim, vtipné to prostě zas tak moc není, a nějakou logiku ten příběh taky zrovna moc nemá.
Chuckyho kletba (2013)
Sem tam tu nějaké to napětí je, ale Wan ve Zlověstném tichu dokázal potenciál vraždící "loutky" využít lépe. Konec je navíc divný (včetně toho, jak skončí hlavní hrdinka), takže ten výsledný dojem ještě o něco kazí. V rámci žánru jde o průměr.
Gremlini (1984)
Horor to není, komedie celkem jo. A je v pohodě koukatelná i v dnešní době. Dětem ale rozhodně nepouštět, protože tam ve scéně, která byla celkem navíc, poví, že Santa Clause neexistuje ;)
Critters 2 (1988)
bavilo mě to o něco více než první díl, ale v dnešní době i toto moc nefunguje - ani dost ha ha, ani dost vrr vrr, ani dost bojim bojim
Critters (1986)
v dnešní době celkem nuda
Poslední vyvolený (2007)
ani jsem to nedokoukal, byla to taková nezáživná pánbíčkářská blbost