Recenze (5)
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Ale jo vlastně celkem fajn. Kdybych odešel ovšem 30 minut před koncem, tak se mi to vlastně líbilo hodně.....
Avengers: Infinity War (2018)
Pro mě zatím nejhorší Marvelovka. Dokonce jsem zvažoval odchod z kina, tak moc jsem se nudil. Když se nad tím zamyslím, tak z Avengers se mi líbila vlastně jen jednička....
Strážci Galaxie (2014)
Pro mě společně s Watchmen nejlepší Marvelovka. Akorát na Chrise Pratta v jiné roli než Andyho z Parks and Recreation si budu ještě dlouho zvykat. Film mi opravdu sedl a hlavně bych vypíchl naprosto výborně zvolený soundtrack, který patří mezi mé nejposlouchanější na Spotify.
Zmizelá (2014)
Jeden z filmů s největším WAU! efektem, alespoň tedy pro mě. Jak u spousty hororů a podobných témat mi příjde zápletka více než předvídatelná, tak tady vůbec. Dokonce ani nevadí obvykle prkenný Affleck, prostě scénář/kamera a podle mého i skvělý výkon Rosamund Pike úplně stačí. Taky silně a hlavně u amerických filmů oceňuji konec na jiné úrovní než 100% happyend. Hodnocení: 90%
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
bezesporu výborný film, podle mého ovšem velmi přeceňovaný, osobně by se mi nevlezl ani do první 50ky. Například Forrest Gump je IMHO o mnoho lepší.