Recenze (126)
Příběh kmotra (2013)
Filmy o těchto zmrdech nemám ráda ale trojku si to zasloužilo.
Na hraně zítřka (2014)
Pro mě naprostá pecka, spokojenost.
Carrie (2013)
Carrie je prostě Carrie, stejně dobrá jako originál, ovšem moc nepřekvapí, protože stejně všichni víme jak to dopadne.
Rivalové (2013)
Naprostá pecka, na ten film jsem šla 3x! Totálně mě dostalo provedení, záběry ze starých závodů vs. nové, podání příběhu, zvuk. Daniel Brühl skvělý výkon.
Rychle a zběsile 6 (2013)
sorry neni jineho zbyti, obvykle komenty nepisu, ale tohle byla sracka typu nove smrtonosne pasti. A hlavne mi prijde, ze s puvodnim rychle a zbesile to uz ma spolecnyho jen ty herce...
King Creole (1958)
Fakt jeden z Elvisových nejlepších filmů.
Maniak (2012)
Tak tomuhle týpkovi to dost šláplo... jestli se Elijah chtěl vymanit z Froda, tak podle mě na to má :)))
Nespoutaný Django (2012)
Tarantino... a přesně to co jsem od něho čekala jsem v tom filmu dostala. Vtipné delší dialogy, přestřelky krev střík sem střík tam, nádech úchylnosti a dobrý příběh. Skvělí herci. Nejlepší scéna: "rozlučte se se slečnou Lorou" "sbohem slečno Loro" pic a už vodlítla jak kaštan :D
Girls (2012) (seriál)
Nuda nuda nuda, takové looser tupé ženy snad ani nemůžou existovat....
Červená světla (2012)
Cillian jako vždy vynikající, příběh zajímavý a konec mě dostal...