Recenze (126)
My děti ze stanice Zoo (1981)
Nebylo tam sice všechno, co v knížce, ale i tak byl skvělý.
Stepfordské paničky (2004)
Knížka se mi líbila a dobře se četla. Ale film je oproti knize o dost horší a hlavně má jiný konec. Půvoní film Stepfordské paničky je 100x lepší
Vetřelec (1979)
Vetřelec je nadčasový, akorát v tv dávají ostrouhanou verzi.
Vymítač ďábla (1973)
U tohohle filmu jsem se fakt bála a když sem ho viděla poprvé tak jsem si říkala, že už ho nikdy nechci vidět. Jak se z hezké holčičky stane odporná zrůda blijící zelenou hmotu je až neuvěřitelné. Nejsilnější scény u mě jsou: jak jí v nmocnici píchli obrovskou jehlou o krku, fuuuj, jak masturbuje s křížem a jak běží ze schodů po čtyřech, břichem nahoru (něco jako pavouk) a z pusy jí teče krev.
Mechanický pomeranč (1971)
Úchylně geniální
Hory mají oči 2 (2007)
jediný co v tomhle rádoby hororu bylo dobrý tak slovo barbarho.nan