Recenze (390)
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
Určite áno, klasika klasická najklasickejšia
Fargo (2014) (seriál)
Absolútne neokukané a neotrepané. Štýl rozprávania ma úplne vcucol, držal, požul a vyplul tak inakšieho. A to som si to pustil len tak z nudy, že príliš neskoro na film a príliš skoro na spánok. Chyba, už niekoľko večerov chodím spávať, noo, jednoducho tak, aby som sa ráno prezombikoval do popoludnia. Stojí to však za to.
Přízraky v Benátkách (2023)
Tak za mňa teda, že veľké áno. Väčšinou to býva tak, že každá ďalšia časť série je o čosi (niekedy aj viac) slabšia. Tu je to naopak a benátska trojka je parádne mysteriózne namakaná. Až sa bojím, že už to nemá kam stúpať.
Duše (2020)
Veľmi pekný animák, ktorý deti (najmä tie malé) asi nepochopia, no rodičov to celkom isto chytí.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Impossiblá misia opäť nesklamala, bolo to napínavé, rýchle a nemožne akčné. Nie, fakt som sa bavil, super, teším sa na druhé kolo.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Hovorí sa, že trojky bývajú väčšinou slabé, gýčovité, samopožierajúce a ono to tak väčšinou skutočne aj je. Tu to však neplatí. Denzel Wick dozrel ako víno a fantasticky uzatvoril celú sériu.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Priznám sa, už dávno som sa filmu, na ktorý som sa naozaj tešil, tak urputne nevyhýbal. Bál som sa, že to bude také, no... veď viete... Wohohou, ale čakalo ma poriadne dobrodružstvo, skvelé glosy, neopozerané kulisy príbehu a síce inak to ani nemohlo byť z bad guys, ale aj tu palec hore. Dobrý nácek je len ten bez zubov a Indy ich vytĺkal ako zamlada. Za mňa to malo všetko, aj patričnú nostalgiu, takže rozlúčka s Indianom ako sa, na tohto najznámejšieho vykrádača hrobiek, patrí :))
Bojovník (2019) (seriál)
Veľmi až miestami priveľmi dobrý seriál. Hltal som ho úplne od začiatku do (zatiaľ) konca. Určite odporúčam, nebudete banovať.
Vyproštění 2 (2023)
Ooo, brumkám si tu, brumkám. Opäť super johnwickovsky našlapané a tentokrát aj trochu tej emócie bolo, ale tak akurát, aby to zase všetko nezakapalo. Áno, za mňa skvelá zábava.
The Covenant (2023)
Za mňa konečne po dlhej dobe skvelý vojnový film z aktuálnych konfliktov. Oceňujem super scenár s naozaj dobrou zápletkou, ktorej sekunduje paradna ritchiovská akcia. A som rád, že sa to tentokrát zaobišlo bez zbytočných hviezdnych vlajočiek a drsných patriotistických "it's my duty" rečičiek.