Recenze (342)
The Escapist (2008)
Tenhle snímek mě nijak neoslovil.. Atmosféra a napětí žádné, většina hereckých výkonů divná a ta snaha na konci co nejví vše zamotat nějak nefunguje, navíc prolínání 2 dějů je spíš vyrušující, než aby podpíraly atmosféru filmu...
Projekt LAZAR (2008)
Těžko hodnotit takový film, protože ten fatálně debilní konec dělá z jinak celkem dobrého snímku hroznou kravinu, která nemá ani hlavu ani patu. Nejradši bych dal hodnocení ještě nižší, ale přimhouřim nak tim koncem oko
Cadillac Records (2008)
Dobrá hudba, dobře natočené a kvalitní herecké výkony, tenhle snímek se mi líbil a spoustu věcí sem se dozvěděl. Takových snímků není nikdy dost
Říše hraček (2007)
Strojenost, přeplácanost, nuda a rádoby trhákové záběry, ale nefunguje tu nic...
Kasandřin sen (2007)
Po psychologické stránce postav výborně natočené... Někdy si s náma život zahrává a strhne se lavina, která může končit velkou tragédií. Dva bratři Ewan McGregor a Colin Farrell odvedli dobrý herecký výkon
Temné patro (2008)
Otravná dívenka a kolem ní rádoby peklo, ale celé je to nepovedené a nudné
Vikingové II (2008)
Bohužel horší snímek než jsem čekal, námět nabízel hodně možností, ale nakonec jsme dklouzávali čím dál více do již viděných filmů, konec se nepovedl snad nejvíc. škoda, mohlo to být velmi dobré, kdyby se zapojilo trošku víc originality
Rocky V (1990)
Hodnocení neplatí pro posledních 5 minut, jinak sedí...
Baby Máma (2008)
Pro mě jako člena mužské populace je to slabší průměr, je to spíš film orientovaný na ženy, nebavilo mě to moc sledovat
Máj (2008)
Krom Třísky neskutečně nefunkčně obsazené, neni to ani tak příběh o lásce, když Jarmila spí pomalu s každým, no nějak mě to nevzalo, jinak místy celkem dobrá atmosféra doprovázena varhanní hudbou. Myslim, že tohle dílo moc Máj nevyzdvihne, spíš naopak