Recenze (38)
A-Team: Poslední mise (2010)
Hell Of A Ride.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Ehm....Really? Na tohle se podívám znova až bude part II s rychlostí 1.5x, aby to taky trochu odsejpalo.
Osamělost prvočísel (2010)
unbearably intense. P.S.: Nutnost číst předlohu.
Sex ve městě 2 (2010)
...chtel jsem *, ale ne vazne to nejde, proste ne. Ani z nostalgie.
Sherlock (2010) (seriál)
Ach. Nemůžu mluvit. Jen se šíleně usmívat. Dávno, již dávno pamatuji tytéž pocity. Dětské nadšení a bláznivou radost. Díky. Díky. Díky.
Bílá stuha (2009)
Jeden z filmů po kterém mi bylo špatně. Jak psychicky, tak i fyzicky.
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Naprostý souhlas s Marigold. Period.
Max a maxipříšerky (2009)
Lalalalala. :)!
Oil City Confidential (2009)
možná ****, už jen za pana Strummera! :) (KVIFF)
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
...tak dobře za hudbu.