Oblíbené filmy (10)
Tenkrát na Západě (1968)
neexistuje nic dokonalejšího než dokonalost sama.... v tomto filmu se sešlo vše dokonalé....klobouk dolů před tvůrci. oči CC zahrají víc, než všichni rádobyherci ze všech českých rychloseriálů.... howgh poklad
Co žere Gilberta Grapea (1993)
nádhera...skvělí herci a prostě všechno :-)
Střihoruký Edward (1990)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
nechápu, že sem nepřidal recenzi.... to je prostě nejlepší, co může být. velmi kvalitní film
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Bez debaty nejlepší, co jsem za poslední rok viděl (nevím proč, sem nezaregistroval dřív?) Všechno bylo výborný - režie, kamera, střih, hudba.... no a fantastický Lerman!!! Stejně tak celé obsazení exceluje. Rozhodně se podívám ještě několikrát. Vřele doporučuju (a každopádně originální znění ;-) )
Pelíšky (1999)
poslední český film, který měl duši a nápad! obdivuji herectví všech, a hlavně (Milky)E.Vášáryovej a J.Kodeta! skvostný výběr hudby!!! celý film podle mě, patří do "Zlatého fondu" Děkuji :-)
Morgiana (1972)
Parfém: Příběh vraha (2006)
Osudový dotek (2004)
viděl jsem kdysi dávno, nicméně to nedávno opakovali a nedokázal jsem se odtrhout.... první film, kde jsem pochopil, že Ashton Kutcher je výborný herec ! :-)