Recenze (46)
Traf to! (2023) (pořad)
Myslel som že tragické 5 proti 5 už nič neprekoná. Mýlil som sa. Aspoň že tie koncesionárske poplatky zrušili.
Chci tě zpátky (2022)
Nájsť v dnešnej dobe obstojný rom-com je nadľudský výkon. I Want You Back spolu s hlavnou ústrednou dvojicou splnil očakávania na jednotku 👌
Eternals (2021)
Veľmi slabý digibordel a jednoznačne jedna z najslabších a najnudnejšiích Marveloviek.
Ostré předměty (2018) (seriál)
Pomalé a miestami sakramentsky nudné. Našťastie to posledné 2 epizódy zachránili. Amy Adams ale za 5*
Love Island (2021) (pořad)
Veľmi slabé softcore porno, aj na československé pomery.
V moci hvězd (2021) (seriál)
Príjemná jednohubka v dĺžke jedného celovečerného filmu. Sympatická ústredná dvojica a občasný humor zabavil aj moju polovičku. Slabšie 4 hviezdy
Citronáda (2021) (pořad)
Vrcholom tejto trápnosti vo verejnoprávnej televízií boli istotne otázky položené krajčírkam a majiteľovi umývarky áut. Rola Alagič wannabe a ITčkára pri laptope pobavila. Lukáško Adamec to zaklincoval.
Vánoce a spol. (2017)
Na Štedrý večer po 5 domácich to ušlo, inak by to bolo za 2*
Sváteční rande (2020)
Úplný šumák, ktorý bol lepšie zvládnutý v minuloročnom "Plus One"
V úskalí (2020)
Nuda, šeď. Ani známa ústredná dvojica nedokázal zachrániť úbohý scenár, ktorý nevedel či chce byť komédiou, alebo drámou. Slabota.