Poslední recenze (11)
Little Favour (2013)
Tyhle krátkometrážní věci by neměly bejt. Vždycky když to začne být zajímavé, je konec. :-D
Skleněný (2019)
Komiksoví hrdinové ano nebo ne? Byla jsem nad očekávání spokojená. James McAvoy si zaslouží buď Oscara nebo psychiatra. Nebo obojí. Neskutečnej výkon.
Aquaman (2018)
Komiksy uplne nevyhledavam, ale rekla jsem si, ze tomuhle dam sanci. Kdyz uz nic jinyho, aspon tam je Momoak. No, nespasil to ani on, byt se na nej aspon dobre koukalo. Dejte dohromady Malou morskou vilu od Disneyho (vc.hlavni predstavitelky, ktery chybela jen ta skeblova podprda), Avatar (komplet podmorsky svet), Harryho Pottera (wow, umim mluvit s rybama), hlavniho zaporaka neco mezi mravencem a masarkou (i kdyz to mela byt manta) a nakonec neco mezi Godzillou a Balrogem na cemz prijede Momoak a spasi svet pred svym zlym bratrem Mesicnikem... takze to shrnu: takovej filmovej potencial, takovejch penez, tak hvezdne obsazeny.... a pritom takova sracka :-D. Dve hvezdy za obsazeni.