Poslední recenze (43)
Legendy zločinu (2015)
Dle recenzí jsem čekal více. V celém filmu se v podstaně nic takového nedělo. O tom, jak to ti dva kluci budovali své imperium tam nebyla ani pasáž ( nějaké dvě schuzky). Viděl jsem zasazení do 60 let 20 století, těšil jsem se na gangsterku ale dostal jsem v podstatě ani nevím co ale byla to nuda.
Zelený rytíř (2021)
Tak tohle byl po dlouhé době film. u kterého jsem se nudil od začátku po koncové titulky. Dev Patel předváděl svoje trapné pohledy do nikam tak, jak v Milionáři z chatrče ( vážně na pest mezi oči, podle toho jsem ho i ve filmu poznal). Proč, jaký co má důvod, nic vysvětleno. Nejlepší na celém filmu je ten jeho popisek. Nevím, že by ve filmu čelil nějakým obrům, ano byli tam ale to bylo tak všechno. Prachy co vysolili za tenhle film měli raději dát charitě a to jsem proti nim.
Shorta (2020)
Ale jo. Celkem to stalo za to, až na ten za mě velice trapný konec.