Recenze (11)
Ponorka (1981)
deutschland cult und fetish!
Cesta do hlubin študákovy duše (1939)
Czech cult!
Říše slunce (1987)
Slabší, ale pořád Špilberg. Mám pocit, že z toho na mě až moc čouhá chtíč po oskarovi...
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Dvakrat měř- jednou toč
Lincoln (2012)
Pěti hvězdičkový Daniel ve hvězdičkovém filmu
Most špiónů (2015)
No, špatné to není, ale z mostu bych kvůli tomu určitě neskočil.
Obr Dobr (2016)
Špilberg, Špilberg, was ist das? Obr dobr hat keine potenciál!
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Pokus o cult stavějící na cultech, který (ne)vyšel. Ovšem plnohodnotná pocta cultům, která na míře nostalgie a vlně moderního retra staví skvělý zážitek. Špilberg dokazuje, že režijně do starého železa nepatří. Diskutabilní je ovšem stavba scénáře, absence plnokrevně plnohodnotného záporáka a klasicky po americku zidealizovany finiš stejně jako pokus o dětskou verzi kritiky současného dorostu.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Smutná tečka (tečka?) za dávno uzavřenou trilogií na níž moje generace vyrůstala díky TV a VHS. Neoznačil bych to za špatný film, ale s ohledem na CGI nepovedený bordel a s ohledem na původní díly, se člověk neubrání pocitu marnosti.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Cult! Finiš celé série (čtvrtý díl už je mimo mísu a působí jako by ho natočil někdo jiný než Špilberg a Lucas Skywalker-nebo možná působí přesně tak, jako by ho natočili právě oni, ale se zbytečnou nostalgií, která u původní trilogie byla zaměřena na dětskou lásku k chlapáckým hrdinům a tajemným pokladům) jak se patří. Genialní spojení Forda a Conerryho a nácků.