Recenze (62)
Infiltrace: Obchod se zdravím (2018) (TV film)
Za mě nejlepší díl série Infiltrace.
Dítě Bridget Jonesové (2016)
Za mě lepší než jednička i než dvojka. Patrick Dempsey úžasný, to samé Renée Zellweger a Colin Firth. U mě tedy určitě ne zklamání, ale naopak, vtipné, taková oddychovka 9.5/10
Dáma a Král (2017) (seriál)
Seriál se mi opravdu moc líbí, i když poslední dobou v něm nehraje Matěj Hádek, potom nechápu, že se pořád jmenuje Dáma a král a že je Matěj Hádek pořád v titulkách jako hlavní postava, docela mi chybí a chtěla bych ho zpátky, jinak se docela nápadně podobá seriálu MENTALISTA smíchaným ještě s jinými americkými seriály, např. Catle, ale co, které seriály v České republice jsou dnes originální a ne převzaté?
Sherlock (2010) (seriál)
Tohle je opravdu skvělý seriál. Touto jednou větou bychom ho mohli popsat, je zde skvělé účinkování Benedicta Cumberbatche jako Sherlocka Holmese a Martina Freemana jako dr. Watsona. Tato verze je velice dobře udělaná, a to nejen díky ději, ale např. i díky skvělé kameře a efektům. Doufám, že se dočkám 5. řady s tím samým obsazením. ;) U mě je to *****.
Alvin a Chipmunkové (2007)
Nevím, ale mě se tento film líbil, byl bezva a takový nenáročný na koukání. 9/10
Tři kluci a nemluvně (2012) (seriál)
Tři kluci a nemluvně - tento seriál je super, moc se mi líbí nápad o tatínkovi, který se sám stará o dítě, které se k němu dostalo "nedopatřením", jak si pak malou Emmu oblíbí a má ji moc rád. Pak ji vychovává, ač si myslí, že na to není připravený, tak se o ní dokáže moc pěkně postarat, také se mi líbí část příběhu, kdy se oba dva bratři zamilovali do jedné ženy. Nakonec vše dobře dopadne, škoda, že v českém dabingu jsou nadabovány teprve čtyři ze šesti sérií, ale jinak moc bezva seriál, zábavný, romantický, ale místy i vážný. Pro mě jednoznačně 10/10.
Nemocnice Hope (2012) (seriál)
Krásné. Nevím, jak jinak nazvat tento seriál, dokoukala jsem až do konce a i když mi bylo trochu smutno, protože na konci hlavní hrdina Charlie Harris (Michael Shanks) umře, což jsem oplakala, ale nakonec se o tak sešlo, že to bylo dojemné a relativně hezký a šťastný konec. 10/10
Průměrňákovi (2009) (seriál)
Mě se tento seriál moc líbí, je super a vždy se u něj zasměji, má i své mouchy, ale těch je opravdu málo. U pro mě je to 9/10.
Infiltrace: Obchod se soucitem (2020) (TV film)
Jeden ze slabších dílů Infitrace, nepříliš objektivní, trošku nudný.
Vyproštění (2020)
Za mě 8/10. Je to skvělý film, ale na můj vkus až moc brutální. Jinak výkon Chrise Hemswortha, byl super. Snímek povedený.