Recenze (32)
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Dneska jsem shlédnul s dětmi a moc se nám líbilo.
Wednesday (2022) (seriál)
Začátek první série mě moc nebavil, ale musím uznat, že se to pak dobře rozjelo. Na druhou sérii čekám na smilování. Snad to neupadne.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Musím uznat, že jsem se po dlouhé době do něčeho zakoukal. Překvapující byla první hra a první výstřel. Pak už jsem to jen tak nezastavil. Rozhodně doporučuji.
Stranger Things (2016) (seriál)
Pro mě zatím nejlepší seriál. Doporučuji ostatním!
Noční směna (2014)
Ale jo, se sluchátkama celkem dobrý.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Pecka, do seriálu jsem se pohltil po prvních třech dílech. Dal bych pět hvězdiček, ale poslední série to totálně zabila. Takže 4 hvězdičky
Černobyl (2019) (seriál)
Každý díl jsem hltal až do titulků, tohle se opravdu povedlo. Super 5 hvězdiček
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
Mno, kam zmizel strach a obavy ? Jen akční průměrná paráda. Ale jo dám 4 hvězdy.
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
Po shlédnutí první série musím uznat, že se těším na serii druhou. Poslední díl první série mě překvapil, takže uuuuž aby byli další díly.
Vzteklina (2018) (seriál)
Seriál jsem si pustil v jednom kuse, musím uznat že jsem byl velmi překvapen. Mrzí mě závěr tohoto seriálu, protože nezůstal ani otevřený ani uzavřený, prostě nedokončený. Místo Kryštofa hádka bych si dokázal představit jiného herce. V některých momentech byla jeho postava "umělá" a nezapadala do děje. Jinak si myslím, že si u mě určitě najde místo. Doporučuji ostatním ke koukání. 6 hodinový maraton stál za to.