Recenze (27)
Poslední útěk do Brooklynu (1989)
Keď sa s nami, pätnásť ročnými chalanmi, naše učiteľky na školskom výlete do Prahy v roku 1991 rozhodli pred dažďom ukryť v kine, netušili do čoho a na čo s nami lezú :)
Guľôčky (1982)
Hodnotiť môžem už len to, čo si pamätám po rokoch. Takže spevák a idol Bobi Boben a hláška: "Dám Ti tisíc guliek. To je málo, ja chcem sto päťdesiat" .. :)
Malá vlaková loupež (1984)
Tie hviezdy sú hlavne za spomienku. Bolo to veľmi dávno a pamätám si to asi len kvôli tomu, že som prví krát videl poriadnu erotickú scénu :)
Neviditelné děti (2005)
Plný počet hviezd má u mňa film ako celok, za to, čo vo mne po jeho zhliadnutí zostalo. Určite sa nájde aj poviedka za *** hviezdy, lenže to nieje dôležité, pokiaľ to ako celok správne funguje.
96 hodin (2008)
..a ešte tri štvrtiny. Bola by aj celá piata, ale takýto kladný hrdina si proste zaslúži tu česť na konci príbehu veľkolepo zomrieť.
Lhář, lhář (1997)
Vlastne ani neviem, za čo je tá jedna * .. Asi len za to, že v odpade mám aj horšie kúsky. Ale to nič nemení na tom že Carreyho neznesiem..
Deník zabijáka (2007)
Páčilo sa mi to moc, cítil som z toho Európu a jediné čo ma sklamalo bol ten happy end. Koho z nás, čo sme pri tom sedeli až do konca, zaujíma nejaký šťastný koniec, ak sa nám to až doposiaľ zdalo pomerne realistické?.. Škoda..
Kurs sebeovládání (2003)
Celkovo dosť vtipné, ale ten koniec bol zúfalý, ten by si nezaslúžil ani za **
Dogma (1999)
Veľa krát som sa od srdca zasmial, ale ako celok ma to nudilo a prišlo mi to ako zlátanina. ..Len nech ma za ten komentár tá na nebesiach netrestá:)
Kill Bill 2 (2004)
Neviem, asi mi pri sledovaní "dvojky" chýbala tá trpezlivosť a zhovievavosť, ktorou som bol obrnený pri "jednotke" , tentokrát som proste nedopozeral, takže nehodnotím.