Recenze (1 488)
Sandman - Ať se ti o mně zdá (2022) (epizoda)
Zlý casting v tomto seriály - nafúkaná hlupaňa nesympatická (Constantine), havran Mathew nesympatický (pričom ten predchodzí, Jessamy, mi bol(a)), samotný Sandman je tak pol na pol, ani Corynthian nie je ktoviečo, jediný sympatickejší mi je asi good ol' Ares - David Thewlis :) ............................ "Why do you humans love objects so much?" .. :) .................................. That Amulet of Protection, I want it! Baaaadly!! x'DD
Sandman - Nedokonalí hostitelé (2022) (epizoda)
Začiatok - popisovanie rozplívajúcej sa "snovej ríše" mi pripomenul podobný problém v Nekonečnom príbehu... (: ........................... Ďaleko zaujímavejšie ako 1. diel, čo je udivujúce pretože nezvykne sa "investovať" (čas, peniaze, inšpirácia atď) aby prvý diel bol super a "namotávací"? ¯\_(ツ)_/¯ Začína to byť pekne "magical".
Sandman - Spánek spravedlivých (2022) (epizoda)
booooring ....................... Je to celé také snové a aj Sandman vyzerá prispatý x'D
Gangs of London (2020) (seriál)
Parrráda !!!
Gangs of London - Episode 8 (2020) (epizoda)
Držali sme palce, dočasne, albáncovi, však ?!! (: ......................... WTF was that - Elliot nechal sekundu vŕtať do krku toho debila miesto toho aby ho zastrelil, neznesiteľná scenáristická debilita a je mi jedno že asi účelová. (napísane tesne po dosledovaní tej scénky)
Gangs of London - Episode 5 (2020) (epizoda)
Réžia: Gareth Evans. ♥
Pravidla zabíjení (2022)
Prestrelky boli viac-menej amatérske a často až smiešne (= za 2** max). Na 3.* to vyťahuje najmä Olga. Miestami bolo srandovné a roztomilé ako prehrávala hranie tvrďáčky xD ♥.
小路與我的秘密驛站 (2019)
Toto nie je žiadny "rodinný film", ale dráma (ako sa píše na Imdb)... Je to "príjemný" film o "príjemnej" veci - o nestálosti.
The Gray Man (2022)
"Effing masterpiece" spracovanie záverečnej fázy finálneho súboja - postupný zverák - kombinácia choreografie, hudby, etc, GIGGANTIC. .............................. update 11.2.'24: Videl som to už viackrát a ten film nemá takmer hluché vatové miesto a všetko je soo refined (akurát Suzanne je veľmi inkonzistentná) . Russovci sú proste Russovci.
Život Jema Belchera (2022)
Ledva za 3, záverečný súboj za 2 ((biedny koniec súvisí s tým že je to životopisný film a nie fikcia - (SPOILER) náš chlapík prehral, zloduch na konci znovu vyhral, kto to čakal nech dvihne ruku :))