Recenze (114)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Nejlepší část nového SW (3D IMAX) byl trailer na Warcraft. Za tak debilní scénář by si autoři zasloužili pověsit za koule do průvanu, protože to, co vytvořili je s prominutím sračka roku. Víc tupější a najivnější příběh už mi dává jenom Twilight a to ještě o prsa korejské sprinterky. Nebýt velmi dobré kamery a vynikajících leteckých soubojů, asi bych se dožadoval navrácení vstupného, protože takhle si opravdu důstojné pokračování nepředstavuji. Černý moralista tomu dodal všehovšudy korunu v soutěži o nejméně populární hlavní postavu roku. 5/10
Oblast 51 (2015)
Bod za cestu k základně ... a to ještě hodně těsně. Ten zbytek si bez debat zaslouží tag horor, takový hnus jsem už dlouho neviděl. 1/10
Infini (2015)
Než přišla první "akce", žral jsem to i s navijákem ... Potom se film šíleně posral a vlastně ani nechápu, o co pořádně šlo. Nicméně už to nefungovalo a dodíval jsem se jen proto, že mi bylo škoda to vypnout. Za začátek 5/5, za zbytek 1/5 ... průměr krásných 5/10 :)
Coherence (2013)
Ona to byla v podstatě nuda ... až na to, že to bylo tak zajímavé, že jsem film hltal jak můj synovec jogurty. Teoreie Schroedingerovy kočky aplikovaná na lidi je prostě super nápad, který, pokud se podá v takhle "schizofrenním" prostředí, divák jako já chrochtá blahem ... jen se nezamotat :) 7/10
Malá smrt (2014)
Bavil jsem se teda královsky ... hlavně poslední příběh s hluchoněmým mě naprosto dostal :D 9/10
Syn zmaru (2014)
Od začátku do konce to jede BMW ... rychle, hutně, poctivě. Víc takových filmů, na večer luxusní :) 7/10
The Inbetweeners 2 (2014)
Horší než seriál, horší než film. Ani moc nevím, jak to vlastně mělo skončit, ale to sral pes ... skeče ze závěrečných titulků byly totiž opět geniální :D 7/10
Železná srdce (2014)
4 z tanku a Brad ... nebýt toho sk.... patetického konce, tak bych si řekl, že perfektní. Ale žel bohu ne! 7/10
22 Jump Street (2014)
tak 300 krát lepší jak jednička. Sral jsem maggi v kostkách a čural prožky ledu. Neskutečně úderné gagy, které podtrzuje vynikající herecké duo a jako vždy krutopřísný Ice Cube ... pro mě zatím top komedie roku a od srdce doufám v Jump Street 23 :) 9/10
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Skurvené lišky :-) Sice jsem čekal víc, ale i tak velmi zábavná průprava (ne)historií evropského kontinentu. Asi se budu muset na tu severskou kinematografii víc zaměřit, protože humorem mi velmi sedí. 7/10