Recenze (982)
Zbrusu Nový zákon (2015)
Mám pocit, že tvůrci viděli Amélii z Montmartru. Místy nápadité, vtipné, místy nudné, divné.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Ale jo, celkem fajn, byť strašně předvídatelné. Batman se mi líbil. Potěšila přítomnost Kapitána Ameriky. Hulk naopak moc ne, není to má oblíbená postava, ani v tomto provedení.
Týraná (2015) (TV film)
Až příliš televizní zpracování. Prostě klasický příběh týrání, neurazí, nenadchne.
Oldboy (2013)
Rozhodně zajímavý film, za nápad si 4 hvězdičky zaslouží. A líbily se mi i akční scény (které zde byly spíše doplňkové), byť byly lehce přehnané. Do hlavní role by se hodil Gibson.
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Povedená parodie, silné tři hvězdičky.
Agresivní virus (2014) (seriál)
Kdyby nebyla část postav po lobotomii, tak by to bylo lepší. Nicméně se někdy na druhou sérii asi podívám. Tak už jsem viděl i druhou sérii, hodnocení zůstává. Třetí série byla dobrá.
Unesená (2008)
Celkem povedený film.
Pot a krev (2013)
Blbina na jedno podívání (byť místy vtipná).
Eichmann show (2015) (TV film)
Nuda. Na dokument mi to přišlo velmi málo dokumentární. Na drama málo dramatické (ne, opravdu nepokládám za napínavé, zda nějaký tým bude moci točit probíhající soud, nebo zda bude případně vyměněn za jiný tým). Válečným filmem to ani nelze nazývat. Pro mě nezajímavý film, který má velmi blízko k jedné hvězdičce. Jo a přišlo mi divné, jak pořád řešili, že Eichmann sedí (co tam asi tak měl předvádět, aby byli spokojeni?).
Štvanec (2013)
Ne, tohle nebylo uvěřitelné.