Recenze (982)
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Místy vtipné, ale čekal jsem více, o dost více.
Sezení (2012)
Zajímavý film, míchá se v něm romantika, vztahy, počátky sexuálního života, humor.
Obyčejný spratek (1981)
Docela dobrá choreografie akčních scén, místy nečekaně brutální, místy parodující, místy vtipné/snažící se o humor. Ale stejně je to ve výsledku za tři hvězdičky a znovu film vidět nemusím.
Duchotřesení (2012) (TV film)
Duchařská blbost s nesympatickými herci.
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Takové rozvleklé...
Unesená (2012)
Průměrná akce. Ale svižně utíkající. A záporák je, bohužel, spíše vtipný - obzvláště jeho nesmrtelnost, v jednom záběru, kde jde na protéze, mi připomínal terminátora.:)
Vrásky z lásky (2012)
Spousta známých herců, což je fajn. Ale po obsahové stránce nic moc, čekal jsem něco hlubšího.
Casino (1995)
Manželka hlavního hrdiny byla značně nesympatická - hysterická feťačka.
Vina (2010)
Jedním slovem - nezáživné.
Útěk ze Sibiře (2010)
Průměrný film o putování.