Recenze (982)
Lovci duchů (2005) (seriál)
Zatím jsem viděl šest řad. Lehce podprůměrný seriál, který snadno poslouží jako kulisa. Připomíná mi opět Buffy. A Buffy byla lepší.
Pád Londýna (2016)
Lehký podprůměr. Film mi místy připomínal počítačovou hru.
Střepy v hlavě (2008)
Divný film. V kladném i záporném smyslu. By mě potěšilo, kdyby měl nějaké vysvětlení.
Nevinnost (2011)
Zajímavý film, hlavně scénář. Myslím, že by mu prospěla delší stopáž, trochu jiné zpracování.
Devátá brána (1999)
Celkem nuda.
Provinění (2016)
Slabší průměr, takový divný film.
Mezi náhrobními kameny (2014)
Solidní thriller.
Funny Games USA (2007)
Nebavilo mě to. Na podobné téma existují výrazně lepší filmy.
Poldové a zloději (1994)
Na jedno podívání celkem fajn rodinná komedie.
Nenávist 2 (2003)
Rozdíval jsem se, ale nedodíval. Mě prostě japonské věci moc neberou. Zatím bez hodnocení (film by si nezasloužil, abych jej hodnotil po cca 15 minutách).