Recenze (982)
Robocop (2014)
Ono by to bylo i za čtyři, ale chybí nějaký "epický nepřítel".
Happy End (1967)
Nápaditá groteska, ale stejně mi to úplně nesedlo (což může být tím, že grotesky obecně nemusím).
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Průměrná oddechová akce.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Pokud si vzpomínám, šlo o slušný film za pěkné tři hvězdičky, ale už je to delší čas, co jsem jej viděl.
Chladnokrevný (2012)
Sice je celkem brzy jasné, jak to asi dopadne, ale jde o slušný thriller, takže silné tři hvězdičky.
Gauneři (1992)
Blbost. Jedna slabá hvězdička jen za snahu. Ale má to tedy hodně blízko k odpadu. Jsem i cca 10 -15 minut přeskočil, jak to bylo nezábavné.
Tahle země není pro starý (2007)
Nic moc teda, hlavně posledních cca 30 minut mě nebavilo, přičemž začátek se tak špatně nejevil.
Jako štvaná zvěř (1995)
Pouze průměrná akce.
Smrt přišla brzy (1990) (TV film)
No jo, neměla lehký osud, ale stejně pak její chování bylo do značné míry její volbou. Co se týká zpracování filmu, tak si myslím, že by to šlo lépe, viz ostatně třeba Kalifornie.
Divoši (2012)
Slušná akce. Z konce mám rozporuplné pocity. A párkrát mě překvapila hudební stránka, místy jsem si říkal, že je hodně povedená, místy opak.