Oblíbené filmy (9)
Logan: Wolverine (2017)
Logan je filmem který ukazal že X-meni nemusí být jen akční zaležitost plná výbuchu a CGI souboju ale take velmi dobrým a více dospělým akčním dramatem plným emocí u ktereho mi parkrat ukápla i slzička. Film je surový, brutální ale i plný emocí. Rozhodně tento snímek doporučuji a myslím si že Logan nemohl dostat důstojnější rozloučení.. Good bye old man Logan.
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Star wars epizoda 5 je a bude pro mě nejlepším scifi všech dob. Oproti 4 dílu už má film propracovanější příběh a více emocí, z Darth Vadera jde strach a ukáže mnohem více svojí moc. Film nám ukáže moc a dominanci imperia a povstalce nachvíli zažene do kouta. Postavy jsou zde už dospělejší a i chování Luka kterého moc némám v lásce je v tomto filmu o mnoho dustojnější. Bitva o planetu Hoth je jednou z nejlepších z celé serie a vždy se na ní těším z celého filmu nejvíce. Prostě mistrovské dílo v žánru scifi..
Temný rytíř (2008)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Nespoutaný Django (2012)
Zjizvená tvář (1983)
Say hello to my little friend!