Recenze (27)
Bohemian Rhapsody (2018)
Pecka!
Avengers: Infinity War (2018)
Pecka
Hvězdný prach (2007)
Bomba
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Úžasný film
Star Trek: Do neznáma (2016)
Prostě moje krev...postavy potažmo herci jsou mi neskutečně sympatičtí...Dej sice není úplně něj,ale přesto mě to jako málo filmu baví...
Fantastická čtyřka (2015)
Všechno špatně. - Herci,dabing,a hlavně scénář... A ty infantilní rozhovory občas... Hrůza.
V hlavě (2015)
Prostě starý dobrý pixar,kupa nápadů,skvělá realizace... Od dětí po dospělé se všichni v kině skvěle bavili.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Výtečné
Avengers: Age of Ultron (2015)
Vynikající žánrovka,nic víc nic miň,nechápu jak někdo může dát odpad-nechápu proč vlastně jde na film co ho už předem nebaví...je to film pro fanousky žánru, není to žádné drama ani oscarový kandidát... za mě 90%
Enderova hra (2013)
Na dětskou sci-fi docela dost dobré ...hlabne bizual mě velni překvapil,předlohu neznám a po filmu o ní i uvazuju... 83%