Recenze (216)
Roma (2018)
Tak já vám nevím, ale já jsem tady na to "umění" už asi trochu stará...scéna na pláži byl nej, jinak zbytečně dlouhé...
Po strništi bos (2017)
Mně se děsně líbili ti kluci, ale jinak teda jsem asi dostala to, co jsem čekala, resp. nečekala. Možná časem na tento film dozraju, těžko říct...bylo to milé, milé, milé...nic víc
Bába z ledu (2017)
Jak paní Kronerová dokáže během celého filmu excelentně hrát a přitom neřekne skoro ani slovo - fascinující výkon!
Než jsem tě poznala (2016)
Knížku jsem četla už dávno (je to krásnej doják, ne že ne), a dlouho jsem přemáhala zvědavost, jak to teda natočili a jaká že ta Emilia bude v jiné roli, než jak jsem zvyklá z těch "Trůnů"...no, upřímně, asi jsem si to radši měla nechat ujít...
Anděl Páně 2 (2016)
Milé, inteligentní, skvěle zahrané, krásně natočeno v krásném Krumlově...a i když ten příběh/zápletka je slabší, tak pořád -oproti jiným našim pohádkám za posledních xxx let - vyčnívá nade všemi! Díky za to :)
Učitelka (2016)
Hvězda pro paní Mauréry!
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Kamera, režie, všecko super, ale čekala jsem víc, dojmy z toho více než rozporuplné...myšlenka i snaha byla. A stejně jako u Scorseseho, i Leo si toho Ocsara určitě zasloužil už dřív :) Každopádně ta "medvědí scéna" byla hodně reálná, brr...
Domácí péče (2015)
Alena Mihulová byla úžasná, přirozená a uvěřitelná na 100%. doufám, že Lev ji nemine!
Spectre (2015)
Precizně natočeno, ale děsná nuda...
Temný případ (2014) (seriál)
Po naprosto skvělé první sérii, přišla druhá, která značně (až na Colina a Vince!) pokulhává...Myslím, že by měly být série, co se hodnocení týká, oddělené...