Recenze (243)
Superman a Lois - Bizarní lidé v bizarním světě (2022) (epizoda)
No při sledování tohoto dílu jsem si vzpomněl, jak se v posledních dílech Xeny či Herkula rozhodli pohřbít ten vytvořený narativ a udělali z toho naprostou frašku. Tento díl k tomu má dost blízko. Hlavně díky těm krátkým okamžikům, které se měli týkat těch postav z "druhého" světa.
Za sny až na Mars (2022)
Všem klukům... čtvrté pokračování. tentokrát s fantaskní tematikou. Nic víc, nic míň...opět naivní, repetetivní, odhadnutelné... cílovka jasná.. vyždímat z té pózy nevinné dívenky Lany Condor vše, co se ještě dá..
Ray Donovan: The Movie (2022)
Fixer do "poslední chvíle" a tak to má být. :-)
Hawkeye (2021) (seriál)
Spíš nuda. rychlokvaška a nejslabší z těch MCU dodatkových seriálů. Těch šest dílů napovídá, že nějak nevěděli, co s tím.
Stav: kritický (1992) (TV film)
Sice to nemohl rozehrát nějak moc, ale mám dojem, že Sorbo nehrál nikde líp, jak tady v tom snímku. :-)
Die Mädchenfalle - Der Tod kommt online (1998) (TV film)
Dospívající Zilke si začne přes internet dopisovat s někým, o kom si myslí, že ji rozumí. Bohužel se chytí do sítě devianta, který zrovna v Německu terorizuje mladá děvčata. Ty pak šikovně naláká, aby je násilně donutil k sexuálním hrátkám s muži, jimž toto "potěšení" nabízí za peníze. Kromě toho šíří po internetu jejich fotografický materiál plný nahoty a krve. Tyto oběti následně končí smrtí. Podaří se mladé dvojci policistů, kteří se snaží rozkrýt onu sérii násilných vražd, zakročit včas a zachránit Zilkin život?
Žena v noci (1995) (TV film)
Tak paměť dokáže občas klamat. Rozhodně se ta znásilněná nevydá lovit toho násilníka sama... na návrh policie, která zoufale potřebuje násilníka dopadnout, začne dělat volavku a ve vyzývavém oblečení pod dohledem policie z povzdálí jezdí po večerech metrem.
Rozhněvaný muž (2021)
SPOILER: Prostě to byl slabej moment, když se JS zeptá, co z toho kouká pro něj a ten druhej mu opoví suverénně to, co mu řekl, jako sice mu z kvéru vytáhl náboje, ale měl i kudlu, popř ho mohl ještě před příjezdem začít jakkoli jinak pacifikovat, vždyť ten druhej ho neměl ničím v hrsti. Nám je sice jasný, proč JS to neudělal, ale to oni nevěděli a nemohli si tím být vůbec jistí. Hodně pochybný okamžik todle.
Rogue Hostage (2021)
Ach jo, Johne, Johne... ty už taky? Jako mohl to být řekněme aspoň průměrnej kousek, ale ty logický díry byly fakt moc... ani je nebudu vypisovat. Teda aspoň jedna.. tak borec trpí PTSD z Afghanistánu.. je mu jakože ze začátku blbý ty zlý zabíjet a pak tam usmaží borca molotovem. :-)
Tiché místo: Část II (2020)
Klasická vynucená dvojka, všichni už z jedničky vědí, o co kráčí, tak se dalo vytušit, že půjde o snahu ty potvory zlikvidovat pomocí té zvukové utilitky. Docela křečovitá snaha byla vtěsnat tři probíhající dramatické situace do jednoho okamžiku. Jedno velké mínus ovšem bylo, že ačkoliv byste čekali, že se lidé na tu situaci adaptují, tak moment, kdy se klučina rozeřve, protože se chytil do pasti, je neskutečná kokotina. Jako takovej hadr do huby by třeba nepomohl? To by pak samozřejmě nepřilákal ty potvory, tak holt musel řvát jak na lesy.