Recenze (332)
Cirque du Soleil : Alegria (2001) (divadelní záznam)
Já tam byla. Bylo to nádherné. Ale hodnotim nahrávku a ta živý vystoupení nikdy nenahradí.
Constantine (2005)
Vzalo mi to tak trošku slova.........no dobře, nebudu dělat skoupou a nějaký najdu...no co, taky co byste chtěli, když píšu už během závěrečných titulků... Tak to vezmem od podlahy. Začalo to sympaticky, čaplo to tempo a při nenásilném zrychlení to průběžně nabralo hodně slušnou rychlost. Při sledování žádné rušivé elementy nevytrhovaly z děje, naopak to odsýpalo s precizností atomových hodinek. Ještěže nejsem věřící, něco takovýho by možná trochu vylekalo, protože v tomhle podivným světě ani nebe nebylo nejlákavější a představa boha jako dítěte s mravenčí farmou...ehm, nesympatické přirovnání. Vůbec to mělo občas nadmíru zajímavé myšlenky. Třeba mě nikdy nenapadlo, že peklo může mít bibli:-) Nad pár věcmi budu muset asi ještě před usnutím popřemýšlet:-). Co se Constantina samotného týče...chi. Ten chlápek je číslo. Ano, párkrát mě slušně pobavil (přesně tak to mám ráda...pár ne tak nucených vtipů vydá za celé století kýčovitých komedií). Ďábel v bílém byl vážně stylový. Pád anděla, peklo a vůbec celkově všechno to vypadalo vizuálně víc než dobře. No prostě já jsem plně spokojená, což už asi každýmu ale došlo:-)
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Půl hodina zaplacenýho chvástání a nekončící sebelásky podpořená drsňáckýma kecama. To už spíš budu věřit na existenci Harryho Pottera, než že ti jeho "náhodní svědci" nejsou jen zaplacenej komparz. "Chris je tak úžasný!" " Chris je tak skvělý....!" Chce se mi z Chrise blít...
Critters (1986)
Jako dítě jsem tenhle předpotopní flák vážně absolutně milovala, přestože jsem z toho měla nejednu noční můru:-D
Cucák (2000)
je to roztomilé a fajn, ale bez Stanforda by to bylo o ničem:-)
Cyberbully (2011) (TV film)
myslim, že to nevydržim do konce. "Neberte si bonbóny od cizích lidí", "chleba byste neukradli, auto byste neukradli, film je taky krádež". Děkuji, neni mi deset let. Pouštějte to děckám ve školách jako poučné video. Herecký výkony jsou totálně průhledný a hysterický, celýmu filmu jde jen o to jedno (buďte dětičky vzorné na internetu, nebo vás unese zlý zlý pán)...
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
zatím hodnotím na základě třetího dílu série, který měl zajímavou myšlenku, ale byl příliš roztahaný a vlekoucí se...myslím, že časem zkusím i další díly.
Černočerná tma (2000)
To hodnocení neni moje vina, to je vina Diesela a tý jeho bezemoční klapačky. Hm, zabijet umíš hezky, co kdybys ještě zkusil hrát? Třeba zkusit nějakej výraz v obličeji. Asi nebudu materiál pro riddickovský filmy. Ale ty jeho nože se mi vždycky líbily.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Definitivně jsem degradovala na Strahováka...já se dívám na Červenýho trpajzlika...ó bohové. Nejhorší na tom je, že vim, že je to totální volovina...a teď si myslíte, že jsem ještě k tomu zralá na doktora...:-)
Dahmer (2002)
Pojato trochu moc dokumentárně a chladnokrevně. Zajímavé, ale jednou stačilo.