Poslední recenze (10)
Umělec (2011)
Umělec rozhodně není špatný film. Herci v hlavních rolích a pes jsou na jedničku (respektive pět hvězdiček). Velmi obstojí také technické zpracování a atmosféra, opravdu připomínající filmy z 20. let minulého století. Bohužel dějová linie je značně prostá. Hlavně druhá polovina by se dala osekat a snímku by to možná prospělo. Potom bych neváhal přihodit hvězdičku.
Tintinova dobrodružství (2011)
Bohužel průměrný film. Sice animace je famózní a díky ní se chvílemi zdá, že máme před sebou živé herce, ale děj stěží strhne, zkrátka postrádá náboj, atmosféru, silné momenty. Nejvíce jsem se pobavil u scének se psem Filutou.
Lidice (2011)
Když jsem před lety navštívil Lidice, byl to pro mě dost silný zážitek. Měl jsem nejen možnost prohlédnout si místo, kde k hrůznému činu vyhlazení obce došlo, a muzeum s věcnými připomínkami zemřelých obyvatel, ale také si vyslechnout vyprávění jednoho z pozůstalých obětí. Film se mnou zdaleka tolik nepohnul. Připadal mi příliš popisný, povrchní, suchý. Očekával bych, že snímek s dotyčným námětem bude prostupovat tíživá atmosféra, ale ta zavanula jen na pár okamžiků. Vše, co má vyvolat emoce, zastupují patetické, téměř kýčovité scény, které až na výjimky vůbec nepůsobí sugestivně. Ovšem je zjevné, že tvůrci se snažili, aby nikoho neurazili. Nejvíce si mě získal závěr, pečetící osud jediného přeživšího lidického muže (na území Protektorátu) v podání výborného Karla Rodena.