Recenze (369)
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Konečně pohodová a oddechová komedie. A k tomu všemu tenhle snímek ozdobily dvě krasavice, kterým nejde odolat:).... a Jeff Bridges si zahrál roli, která mu dle mě sedla a užil si jí, i když něměl moc prostoru,ale i přesto v poho.
JCVD (2008)
Herec neherec a modla 80. a 90 let Jean-Claude Van Damme v tomhle filmu podal výkon před kterým smekám. A po filmech, které vypouštěl posledních pár let jak na běžícím páse je tohle fakticky suprový snímek. Velmi hezky udělané a prokládané pasážema z jeho osobního života, což je pro mě opravdová chuťovka, když dokáže takováhle ikona mých dětských let ukázat na obrazovce že i on dělal a dělá chyby a že není dokonalý. A pak ta pěti minutová zpověď mi opravdu přišla úpřímná a perfektně zvládnutá.....prostě sek a uprostřed scény přijde se svým monologem. Fakt pěkný. A zda byl či nebyl pravdivý nebo zda si vzal či nevzal svou zpověd k srdci a zda se poučil nebo nepoučil ze svých chyb ...to bych nechal na každém divákovi....a hlavně to ukáže čas.
Jeden musí z kola ven (2011)
Thriller, mysteriózní ???? Nevím jak vás,ale mě to nudilo od začátku do konce. Tolik slavných osobností a každý z nich nudí svou rolí. Vystihující komentář Verbal.
Jedna mezi oči (2012)
Jednoznačně největší průser Stalloneho za posledních x let. Bohužel je to odlesk "Béčkového" filmu, který nedosahuje ani spodní hranice typickýckých béček. Jaká to škoda. A ještě k tomu hudba ala Texas Ranger. Dialogy člověk musel úplně pominout a jediný co bylo jakš takš koukatelné byl finalfight.
Jen Bůh odpouští (2013)
Krom výborného hudebního doprovodu a několika chuťovek v podání Vithaya P. Je to táhlý film, který mohl být smrštěn do 30 minut ( včetně 8 minutovejch titulků). Maličko zklamání,ale dalo se to zkousnout.
Jezdci Apokalypsy (2009)
Nebýt tam mojí oblíbený herečky Ziyi Zhang, tak bych uvažoval o horším hodnocení. Denis a jeho "herecký výkon" byl žalostný, děj samozřejmě předvídatelný a provedení samotného filmu taky nic moc. Prostě rádoby napodobenina se7en tady vůbec nefunguje.
Jezero smrti (2008)
Průměrná drsná podívaná. Banda fakanů si začne dobírat zamilovanej páreček a díky jednomu pitomci z té bandy se to zvrtne na boj o život. Film sem si docela užil a svým způsobem sem doufal v pomstu, ale ta se nedostavila, naopak konec byl "příjemně" překvapivý. Chtěl sem dát 3*, ale díky tomu že se to na konci netzvrtlo v krvavou pomstu jedné blondýny dám o hvězdičku víc.
Ježek Sonic (2020)
4 * hlavně za mistra gagů Carreyho.
Jian yu (2010)
Čínská lítačka s mistry "kung fu" (nevím co to jejich lítání mělo společného s kung-fu). Pokaždé když byla nějaká hlavní postava poraněna byla převezena k plastickému chirurgovi, u kterého si včetně záchrany života vždy dotyčný objednal nový obličej - dosti úsměvné. Konec bohužel bez uzavření děje - co a jak se stalo s ostatky ? Byly tedy k něčemu ?
Jigsaw (2017)
Tak jestli na tuhle patálii potřebovali režiséři takovou dobu, tak doufám, že tihle dva si už neškrtnou. Páč vymyslet díl, který se z větší části odkazuje na jedničku a děj vykrádá z předchozích dílů je smutné a působí to jako ztráta času.