Recenze (369)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
První půlka odsejpá v celkem přijatelném tempu,ale jakmile se lincoln stane prezidentem, tak se z toho stává zpomalená srajda ze které se do konce filmu nikdo nevyhrabe.
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Bohužel tento snímek má s opravdovými akta X společného jen Muldera a Scullyovou, který zde ke všemu řeší jen své pocity a postoje. Jinak se mi zdá že tenhle snímek byl hodně velkým šlápnutím vedle. Žádné tajemno ani mysteriózno prostě nic co by aspon maličko nasvědčovalo tomu že se jendá o Akta X tak jak sme je všichni znali a tak jak sme si všichni přáli aby se vrátili. Nic méně doufám že tohle nebyl poslední výkřik, páč si to tenhle fenomén nezaslouží.
Aku no kjóten (2012)
1/3 filmu seznamovačka s postavami filmu, 2/3 přerod hlavní postavy, 3/3 gore masakr na škole (aneb seřadit a čekat na broky).
Alenka v říši divů (2010)
Uff uff....docela těžké zklamaní. A ani jsem si dositisti nesmlsnul na Deppovi, jak už tomu v Burtonovských filmech bývá. Film je celek m utahaný a nudný...........
Amazing Spider-Man (2012)
Slátanina, humus a to vše zabalené v přiléhavém trikotu spider-mana. Zlatej starej Spider-man s Tobiášem. Jediné co mě donutilo nedat odpad byly některé úsměvné scény,ale jinak to byl patalozalský scénář sesmolený na koleni v nadzemce v NY.
Ambulance (2022)
Bohužel dlouhé a místy více než nudné. Ani Jake to nezachránil (ta role mu neseděla). A toho na co jsme se těšil nejvíc (pořádný efekty a pořádný bouračky) jsem se skoro ani nedočkal.
Americká vražda: Rodina od vedle (2020)
Nejhorší dokument, který si máma a táta (od dvou malých dětí) mohou pustit na večer. Ačkoliv mám výhrady k on-line životu a streamování, tak ani špetkou to neospravedlňuje činy, které se staly. Nevím v co se člověk musí proměnit, aby byl schopen ukončit život svých dětí. Sebe-větší krvavý horor se mnou neudělá to co se mnou udělalo závěrečné přiznání :(
Aparecidos (2007)
aaaaaa...prostě Bruce Willis je duch.
Apokalypsa (2006)
Tak tohle byla vysloveně fuška. Zpracovávat všechno co se děje a neděje kolem je dost náročný, ale nakonec zjistíte že film zas tak obtížný není a člověk musí být jen trpělivý a čekat na vysvětlení i když pra málokdy dává smysl. Ale jelikož sem milovník obdobných filmečků (zejména Donieho Darka) tak si v takových to šílenostech libuju. Vřele doporučuju:)
Austrálie (2008)
Ten film mohl skončit v polovině.... neskončil....mohl dále skončit ve 2/3...neskončil. Sice dlouhá stopáž mě fakt moc neseděla,ale zas na druhou stranu bylo na co koukat. Byli tam určitě scény, které jsou fakt na lepáka,ale zas tam byli naopak scény, které se mi fakt líbili....a ke všemu ten malej klučina byl sympaták....