Recenze (20)
Zabití posvátného jelena (2017)
Skvělý film se zajímavou myšlenko, ale nemá pointu. Doporučuji pouze těm, kterým se líbí pomalé psychologické filmy (o ničem). Ostatní by mohli po shlédnutí filmu přemýšlet nad tím co vůbec dělaj se svým životem (já).
Thor: Ragnarok (2017)
Nevim proč, ale přišlo mi, že Mark Ruffalo a Chris Hemsworth se vůbec nesnaží hrát dobře, jejich herecký výkon byl jak ze seriálu pro angličtinu základních škol. Někdy se snaží do filmu přidat drama, ale film jako takový je komedie, takže to je hodně divné. 65% (max)
The Disaster Artist: Úžasný propadák (2017)
Film o nejhorším-nejlepším filmu! Nedělá si srandu z naprosté absurdity filmu The Room, ale je to příběh o přátelství. Hollywood u kázal, že film The Room miluje, a tento film to skvěle zachycuje. Doporučuji kouknout nejdříve na The Room, ale není to třeba.
Blade Runner 2049 (2017)
Lepší než první díl! Je to skvělý film, děj je naprosto šokující a Ryan Gosling podal ohromující herecký výkon. Film doporučuji všem, myslím si že ani není třeba vidět první díl před shlédnutím.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Je to další Star Wars film, takže si ho fanoušci užijí, ale není až tak dobrý. Je moc dlouhý, rozhodně bych tam nemusel mít tolik času s Finnem nedělajícím nic, ale ocenil bych více Phasmy. Ale i tak to jedobrý film, Luke má víc scén než v minulém filmu, takže je to dost zajímavé. Dal bych tak 70%.
Pokoj (2003)
THE BEST-WORST FILM! Je tomu opravdu tak, film je tak špatný, až se tomu člověk konstantně směje. Špatně sestříhané, hrozný herecký výkon. Všem doporučuji, ať se taky zasmějete.
Mladý papež (2016) (seriál)
Podle mě to je ten nejlepší seriál, a to jsem zamilovaný do Game of Thrones (četl jsem i knihy). Herecký výkon je skvělý, to je zřejmé už ze jmen (Jude Law, Dieane Keaton, ...). Soundtrack je ohromující. Doporučuji všem, kteří mají rádi drama a zvláštní podání příběhu.
Berserk: Ógon džidai hen III – Kórin (2013)
Pokud jste viděli původní anime sérii, stačí shlédnout asi jen 40 posledních minut aby jste mohli pokračovat v novějších sériích. Osobně doporučuji spíš původní sérii než tyto 3 filmy, hlavně z důvode (podle mě) lepší animace.
Zbouchnutá (2007)
Romantická komedie bez humoru a romantiky. Skvělí komici Segel a Hill neměli šanci ukázat co v nich je a Rudd s Rogenem se snažili být romantičtí (nic moc). Jestli se chcete zasmát nedoporučuji. Romantika fakt špatná taky.
Superbad (2007)
Klasický film od Setha Rogena. Komedie o ničem, při které nemusíte přemýšlet a hodně se nasmějete. Pokud vám jeho humor nesedí tak film není pro vás.