Recenze (277)
1000 Frames (1960)
No, len jedna vec ma preveľmi mrzí, škoda toho odhaleného vyvrcholenia vlastne už vďaka názvu. Mohlo to celé niesť ešte väčšmi experimentálno-záhadnejší názov a možno, že by si diváka udržal v napätí až po koniec. :-)
12 let v řetězech (2013)
Veľmi silná dráma, ktorá chytí za srdce a svojou surovosťou len utvrdí pocity. Určite jeden z filmov, ktorý zostane v hlave aj dlho po dopozeraní.
300: Vzestup říše (2014)
Ako čože? Príbeh sa akoby vybral už vopred na dovolenku. Celé je to akosi prehnané, z odseknutých hnátov doslova vyteká krv tryskom a ešte aj na litre. Triezvosť by neuškodila. Naviac je to celé dosť nudné, je to zahrané len na efekt bez akéhokoľvek donútenia sa pozerať to. Bavil ma len koniec a herecký výkon Evy Green. Tú trápnu sexuálnu scénu by som vypustil a radšej sa sústredil na niečo, čo by rozvilo príbeh do hĺbky. Ale darmo, zmena režiséra je cítiť.
40 dnů a 40 nocí (2002)
Jedna z tých nápadnejších romantických komédií, na ktoré sa vcelku fajn pozerá.
5 Days of War (2011)
Prvá scéna akoby vystrihnutá z nejakého akčného Áčka. Potom dosť pokles, uvidel som Deana Caina a všetko mi bolo jasné. Následne som pokojne zaspal.
50/50 (2011)
Neuveriteľne a autenticky podchytený námet. Proste klenot.
96 hodin (2008)
Úplne bežný akčňák.