Recenze (1 643)
Absolon (2003)
čekal jsem pramálo, dostal jsem pramálo. není proč si stěžovat. pokud máte opačný názor, běžte si s ním na ministerstvo světové spravedlnosti. 30% [2. PFF Čakovická Be(´)čka]
Hlava-22 (1970)
na svou dobu jistě technicky velmi pokročilý snímek, i když se najde pár úsměvných nedostatků. originál jsem nečetl a tenhle film mě k tomu upřímně řečeno ani moc nenalákal. děj se trochu táhne a na můj vkus je lehce předialogovaný. nutno však vyzdvihnout klady v podobě nápaditých cyklických sekvencí, již zmíněné technické stránky a zajímavého závěru. tedy se přikláním ke 3,5* a doporučuji. Yossarian ale nesahá Klingerovi ani po podprsenku. 70%
Zombieland (2009)
nemůžu si pomoct, ale musím jít na plný počet. tahle kombinace zombíčí krve, nepřetržitého humoru, postapokalyptické atmosféry bez nějakého většího vysvětlování, jednoduchého příběhu a předprodukčního i poprodukčního dokreslení dojmu staropramenem byla prostě mňam. super! 100%
Zuzanka se učí psát (1962)
poetický osmiminutový příběh o sluníčkové fantazii malé holčičky, která by si mnohem radši kreslila, než se učila psát... jak se ale ukáže, tyto dvě věci mají docela hodně společného... věková kategorie sice tak 5-9 let, ale je to milé. 60%
Půlnoční kovboj (1969)
několik dní po shlédnutí jsem přemýšlel nad hodnocením a musím zůstat na třech hvězdách. ano, film je čímsi zajímavý, herecky parádní, ale dějově mě prostě moc nezaujal. 60%
Yes Man (2008)
jim carrey zde v šestačtyřiceti dokazuje vše možné i nemožné, jako by snad ani nestárl... nepovažuji se za jeho velkého fandu, ale zde mi vůbec nevadil, ba naopak. scénář byl celkem ucházející, žádná extrasuprsvít romanťárna, nepřehršle vozembouchového humoru, prostě a jednoduše milý snímek, který pobavil, a to je asi u tohoto žánru hlavní, ne? ANO. 70%
Ženy (2008)
ufff, no opotil jsem se z toho slušně, ale naštěstí už je to za mnou... ani se snad nebudu moc rozepissovat, tohle může snad stvořit a ocenit jenom ženská. prachbídná slátanina, afektovaný herečky, feministickej scénář. rychle nějakej testosteronovej film, abych dohnal hladinku! 30%
Vlastní pravidla (2007)
rozhodně ne romantická komedie, nýbrž rodinné drama, ve kterém excelují všechny tři hlavní hrdinky. nicméně jeho náplň mě trochu minula a dost jsem u tohoto snímku pokukoval po hodinkách... oživením by jistě byla nějaká zajímavější scéna lindsay lohan ;) 60%
Anča a Monča (2007) (pořad)
tohle je fakt naprostá demence. víc než tři díly mé nervy neunesly. děvčata, jděte radši dělat děti nebo péct cukroví. odpad!
Comeback (2008) (seriál)
podprůměrná zábava, na nově však pořád nadprůměrná. přehnaně cool look, herecké a scénáristické křeče, sem tam dobrá hláška, kterou ale vidíte před jednotlivými díly už desetkrát v upoutávce, takže to ani sledovat nemusíte. slabší no. 40%