Recenze (109)
L. A. - Přísně tajné (1997)
Geniální, originální, napínavé...atd....atd...nemá cenu se rozepisovat. 10/10
Velmi nebezpečné známosti (1999)
První shlédnutí max. dvě hvězdy, každé další jedna a méně...ale to se od toho dá čekat...
Hon na ponorku (1990)
Prvotřídní námět, prvotřídní hudba, prvotřídní Connery, pět hvězd.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Tak toto je pro mě jeden z nejlepších westrenů všech dob. Narozdíl od nudnýho Eastwooda je tahle dvojice vtipná a příběh od začátku až do posledního výstřelu nemá chybu. 10/10
Bounty (1984)
Velmi zdlouhavé a kromě Hopkinsova křičení a nahých slečen z Tahiti ničím výjimečné...
Krvavý diamant (2006)
Velmi povedený silný film s rychlým spádem. Vřele doporučuji. Mimochodem Di Capriův africký přízvuk nemá chybu....bru.
Atraco a las 3... y media (2003)
Žádný velký zázrak to není, ale když se na to člověk dívá v originále...tak je to docela sranda...pár vtipných momentů, hezkých slečen...ale na druhou stranu film ničím nepřekvapí. Klasická oddechovka.
Gladiátor (2000)
Náhodou jsem si pořídil 3DVD verzi, kde je film o 17 minut delší a musím uznat, že celkový dojem je ještě lepší. Lépe se vysvětlují nejasné zápletky, někdy dost důležité zápletky a také to přidává na atmosféře. Všem doporučuji.
Everest (1998)
Dojemný příběh horolezců, ať už živých nebo zemřelých, mi za sdrce nechytil, ale film je naprosto dokonale zpracován. Překrásné záběry a i ta hudba semtam... dlouhý to není, tak se tím člověk ani nemůže začít nudit. Příjemná podívaná.
Naprosto osvětleno (2005)
První polovina vtipná, ale pak se film někam ztratil a nakonec se z toho vyklubala další židovská propaganda, které ale zde chybí pořádná myšlenka. Dvě hvězdy za těch pár vtipných okamžiků a za Hutze, bez toho by to byl jednoznačně odpad. 3/10