Recenze (55)
The Farm (2018)
Hlavní hrdinka mi byla tak nesympatická, že jsem doufal že z ní tu dojnou krávu udělaj. Jo a herecký výkony ubohý (zvlášť od hlavní hrdinky)
The Poughkeepsie Tapes (2007)
Film se velmi dobře tvářil jako skutečný dokument za což mu dávám plus ale i mínus, protože jsem od toho očekával něco trochu jiného nebo spíš něco víc. Found footage styl se mi taky líbil a občas to bylo fakt intenzivní. Za mě to neurazí ani extra nenadchne.
Zhoubné zlo (2021)
Za mě byl celkově tenhle film skvělej ale musím obzvlášť vyzdvihnout práci s kamerou, akční záběr na policejní stanici ke konci filmu jsem od horroru opravdu nečekal ale dost kladně překvapil a jen mě utvrdil v hodnocení který jsem dal.
Zoolander (2001)
Ben Stiller, Owen Wilson, Christine Taylor - všichni úžasní a u filmu jsem se dost nasmál, nicméně nakonec pro mě ten film byl fakt trošičku over the top a tak jsem nakonec dal dolů jednu hvězdu. Nemám nic proti hloupý logice, hloupýmu ději, hloupýmu vyřešení celýho příběhu pokud je to v nějakých mezích a pokud se u toho zasměju, ale u tohohle si myslím že zašli přece jen špetku daleko. Ale je tam rozhodně spoustu ikonických scén a přiznám se, že jsem se na tenhle film podíval jen kvůli memes který vzešly nedávno z tohohle filmu.
Zvrácený (2002)
První půlka filmu rozhodně mnohem silnější než druhá, když jsem do tohohle filmu šel tak jsem měl menší představu o čem bude, ale neměl jsem nejmenší tušení že kurva bude běžet pozpátku. Zhruba tak prvních 20 minut jsem na film koukal a absolutně jsem nechápal co se děje, až jsem si myslel že koukám na špatnej film. Hned na začátku jsem si říkal, že tohle vypadá jako konec filmu spíš než začátek a asi až o další 2-3 scény mi došlo že ten film fakt jede obráceně. Pak dávaly smysl i ty titulky na začátku. No, rozhodně to bylo něco.