Recenze (162)
Jan Žižka (2022)
Bitva 4* pribeh 1* lokace 3* Jako kdyby holcina skocila driv tak se usetrilo plno zivotu
Black Adam (2022)
od Marvelovky dostanete přesně to, o čem to má být. Od efektů přes superhrdiny až po boj dobra se zlem, prostě taková supermoderní pohádka.
Princezna z cukrárny (2018)
Tak to bylo fakt slunickovy,takovy blaboly, ale vsechny vanocni radoby romanticke filmy od netflixu jsou pekne s.....y
Poslední šance (2021)
Tak Jsem si pripadala jak v pc hre,kde se take objevuji novi a novi nepratele, tak mozna kdyby toho bylo min dam za 3
Jak okrást Mussoliniho (2022)
Jak uz jsem si vsimla u Netflixu, nedokazi moc oslnit a jsou to vetsinou podprumerne filmy.
Muž taiči (2013)
O bojove sceny neni nouze a o tom tento film je. Takze dejova linie nemusi byt supr dupr, ale hra na hodneho a zleho stale frci.
Mimořádná událost (2022)
Boze to je nuda, par vtipnych momentu to ma, ale jinak se to vlece jako ten vlak.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Zbytecne moc vulgarnosti.
Samaritán (2022)
1* za stalloneho, i když taky hraje jak ponocnej
Zranitelná srdce (2022)
Hezky lidi, hezke pisne, romanticky namet