Poslední recenze (22)
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Tak trochu jsem doufal, že čarodějnice a celkově mystično budou víc rozebrány, ale do takhle krátký stopáže se to snad ani nedalo. Rychle to utíkalo a bavil jsem se. Plus výstřih Gemmy Arteton byl prostě vynikající.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Pár let už to asi bude, co jsem naposled navštívil IMAX. 3D mě prostě netáhne. A když jsem se vydal na Avatar a Prometheus, tak mě to zas tolik nenadchlo. No ale teď to konečně přišlo! Z kina jsem odcházel s trikovým orgáčem. Efekty a epický bitky se v IMAXU skvěle vyjímaly. Těžko říct, jak by mě film bavil na normálním plátně, ale teď jsem fakt nadšenej. Nic na tom nezmění těch několik trapných klišé a hlavně odfláknuté postavy.
Ve stínu (2012)
Dost se mi to líbilo a to navzdory tomu, že od třetiny filmu jsem znal vraha. Vůbec mi to na kvalitě neubíralo. Ústřední dvojice Trojan - Koch byla skvělá. Celé to bylo v prostředí, které se mi zamlouvalo a mělo to tu správnou atmosféru, jakou jsem si představoval. A protože jsem v poslední době neviděl moc povedených českých filmů, tak dávám plný počet.