Recenze (124)
Něco za něco (1977) (TV film)
LFŠ 2012: Film, který na plátna kin určitě nepatří, ale do televize proč ne. Zázraky ale nečekejte.
Dům (2011)
LFŠ 2012: Snímek, který je místky protknut takovou nesnesitelnou pasivitou některých postav, až to člověka zvedá ze židle.
Blacula (1972)
LFŠ 2012: První setkání s blaxploitation bylo holt takové průměrné. Ale nikdo zas neříká, že tyto filmy vždycky musí být vtipný a úplně ujetý...
Atomový Ivan (2012)
LFŠ 2012: Myslím, že když se člověk odpoutá a nechá se nést, tak je to celkem zábavné.
Autentický dokument fašistů z vypálení Lidic (1942)
LFŠ 2012: Viděla jsem, to je asi vše, co k tomu můžu říct.
Mlčící vesnice (1943)
LFŠ 2012: Nehodnotím. Jestli to svůj účel tehdy splnilo, tak v pořádku.
Nadějné vyhlídky (1946)
LFŠ 2012: Důkaz toho, že vůbec neuškodí vrátit se občas o víc jak půlstoletí zpáky co se vzniku filmů týče.
Čtyři slunce (2012)
LFŠ 2012: Prostě Bohdan Sláma no, nepřekvapil, neurazil (SPOILER: Až na tu "posmrtnou" scénu, která tam ale asi musela být, aby dala smysl postavě Karla Rodena).
Posel (2012)
LFŠ 2012: Je to film do televize na večer, dky nechcete nic dělat, o ničem přemýšlet a jen ležet a civět. Přišlo mi, že navzdory všemu to docela utíkalo, což je plus. Ovšem po konci se musí člověk ptát, o čem to vlastně bylo, co nám chtěli tvůrci řict a proč to tak blbě končí.
Láska v hrobě (2012)
LFŠ 2012: Dokument přináší ojedinělou sondu do života dvou bezdomovců, která ukazuje, jak se dá přežívat a také to, že ani v takových podmínkách nemusí člověk ztrácet určitou lidskost. SPOILER: Trochu mi přišlo, že nebyl dostatečně zachycen konečný rozklad, který způsobil alkohol, ale nejspíš to nebylo za daných podmínek ani možné.