Recenze (80)
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
80%
Hellsing (2006) (seriál)
nějak takhle si představuji STYL!!!
Hellsing (2001) (seriál)
Drsné ale nadupané, Geniální kombinace hudby!
Hitman (2007)
Působilo to na mě jako rozhodně nedůstojné předloze.
Hotel Rwanda (2004)
Chtělo se mi plakat, při scéně, kdy přibíhají ty děti...
Hrdinové (2006) (seriál)
volume 1
Hvězdný prach (2007)
jeden z nejlepších filmů v rámci žánru!
Che Guevara (2008)
čekal jsem víc.
Iluzionista (2006)
Zajímavé, ale s Prestige si nezadá.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Závěrečbá scéna s kloboukem mne zahřála u srdce.