Oblíbení režiséři (10)
dokázal by si někdo představit, že by natočil Pána Prstenů a Hobita někdo jiný???
Obecná škola, Kolja, Tmavomodrý svět a hlavně Vratné lahve!!!!
Legenda o Vášni, Poslední samuraj a především Krvavý diamant - to jsou filmy kterými mě tento režisér zaujal.
Génius s citem pro představivost, fantazii a především stísněnou atmosféru i když ne přímo hororovou. V každém jeho filmu je podle mě skryté nějaké poselství. Miluji jeho Ospalou díru, Střihorukého Edwarda ale i Batmana a Sweeneyho Todda.
Král Artuš, Odstřelovač
Nejoblíbenější filmy? Jednoznačně Hellboy a především Faunův Labyrint.
Bratrstvo vlků, Silent Hill
Génius - co jiného dodat!!!!!!!!!
Skála, Armagedon, Ostrov a především Transformers - všechny tyhle filmy miluju a co vy. Navíc jaký asi bude Pátek třináctého v jeho podání???
Catherine Hardwicke
Nejlepší filmy:
Legendy z Dogtownu (2005)
Už teď mi chybíš (2015)
Třináctka (2003)