Recenze (173)
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Edgar je třída. Ať koukám jak koukám, všude něco pozitivního, zápletka, žánrová různorodost, odkazy a vůbec ústřední dvojice mě baví. Chce to být na tenhle film připravený, protože on je připravený na nás!
Pařba ve Vegas (2009)
Celkem slušný, jen škoda, že to neni zábavný. Vyjma pár okamžiků hrozná nuda... Je tam spousta onoho, toho a ten zná někoho, kdo zná jednoho kterej nic neví a vlastně nic tam není. Kdyby to byl lepší film, tak by to bylo dobrý.
Špatnej polda (2009)
Nejvíc mi tu drhlo profilování a podivna nevyzpytatelnost postav, netvrdím, že upřednostňuji šablonovitost, ale tady to bylo az hloupe. Ten unily spad a zbytecne sceny se stridaly se slunou atmosferou a božími alternativními kousky jako "kdo sem dal ty leguány?" Vlastně jsou dva typy těchto filmů: co odsýpají a co neodsýpají... tenhle je někde mezi.
Za plotem (2006)
Zabíjel mě fakt, ze cumim na vylozene zoufaly tah na branu, nesympaticka zvirata delaji nudne veci. Film kde je vam vsechno jedno. Hloupe a zbytecne.
Zkus mě rozesmát (2011)
Pro vsechny takova pekna dovolena, ktera se zaplati. Jedeme dal, fungujici recept nic vic, nic min. Brooklyn je mraziva, v jistych ohledech...
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Mělo to švih, mělo to šmrnc, mělo to šmak... Na zaver jsem se posadil na prdel...
Denní hlídka (2006)
těžkotonážní film.. a nedalo se to unést.. bože bylo toho tolik!!
Herkules (1995) (seriál)
idol odpoledních dýchánků na Nově. Díky Tv Nova!
První rytíř (1995)
No co? Jsem citlivá duše a mám křehké rytířské nitro.. a to zidealizované naivní a hebké podání, za to 4 palcáty
Pomáda (1978)
Pro koho je ten film? Neříkejte, že pro všechny!.. Tady to chce zvláštní vztah. Travolta je smrtící!