Recenze (153)
To nic, drahá (2022)
Stepfordské paničky 2.0. když vydržíte první půlhodinu, tak potom je to jízda 🙂 ještě musím vyzdvihnout skvělé herecké výkony! 70%
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Povinná četba se skvělou myšlenkou a šťastným koncem. Skvělé, má to co říct i po těch letech, co já to viděl jako kluk 🙂
Avatar: The Way of Water (2022)
4 hvězdy pouze a brýlema, bez brýlí maximálně 2... ve všech směrech horší jako jednička s nepřiměřeně dlouhou stopáží filmu, zbytečně dlouhý finiš. Docela se bojím dalšího pokračování.
Matrix Resurrections (2021)
slabé čtyři nebo silné tři? výborně zahráno, děj kupodivu smysluplný hoden pokračování trilogie. Navíc i s humorem do žánru zombie. Akce ale průměrná... a Morfeus? škoda, chyběl originální, ale nakonec to solidně vyřešili. Musím ještě vypíchnout Patricka Harrise, skvělý výkon! 70%
Souboj s rodinou (2019)
2+1=3 opravdu originální podívaná, pro mě trochu srdcovka, protože jako malý jsem sledoval SmackDown na TV3 a byl jsem do toho taky docela magor :) takže vidět Rocka (Johnsona), který vlastně odsud pochází je pěkný zážitek v čase zpátky...50%
Rambo: Poslední krev (2019)
Příjemné překvapení! Fakt jsem si to užil (hlavně to finále) a jsem rád, že se to takhle povedlo a nedopadlo to jako s ukončením Rockyho/Creeda 2. Navíc s dojemnými titulky sestříhané z minulých dílů. 70% Stallone si zaslouží velký respekt, na ty roky vypadá neskutečně...
Trabantem tam a zase zpátky (2019)
kruh se uzavřel a opět nezklamal... Indie a průjezd Himalájemi byl povedený, "kamerová" Čína byla opravdu velmi krátká, což je škoda. Pákistán? tak nějak to projeli s doprovodem a víc nic. Každopádně s dronem to vzalo úplně jinší pohled a značka Přibáň snad zklamat ani nemůže... Snad se dostanu i k seriálu a né jen k výcucu. 70%
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Ano, je to příjemný požitek při sledování s báječným finále, ale přesto nenacházím důvod si tenhle utahaný film brzy opět zapnout. 50%
Srážka s láskou (2019)
hodně hodně vtipné, nezvykle chytlavé vtipy! Ale něco tomu do celku chybí. 4. hvězda mě sváděla, ale musí prozatím dát pouze 3. Dost možná časem ale přehodnotím :)
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Musím dát o hvězdu víc než předchozí Rychle a zběsile 8. Určitě vtipnější, svižnější, celkově povedenější! 70%