Poslední recenze (116)
Matrix Resurrections (2021)
Tak tohle bylo zfušované nehorázně. Já už si vážně začínám myslet, že ty nové filmy jsou "all flash, mo substance". Trapné scény, hlavně Keanu je fakt trapnej. Vždycky, když měl velké emotivní setkání s Trinity, tak neřekl ani slovo ... Ten začátek v Matrixu naprosto WTF. Jessica Henwick byla fajn, i to bylo parádně technicky zvládnuté. Ale napsané to bylo na facku ...
Street Fighter: Poslední boj (1994)
Skvěle ocastované podle počítačové hry a i na produkci dost utratili ($35 ml.). Bohužel to naprosto kurví otřesný scénař, strojová režie no a ten Van Dam, ten to úplně pohřbil. Ale na tu dobu a nadabované to bylo fajn.
Oppenheimer (2023)
Hollywood....