Recenze (28)
1917 (2019)
domov - práce a boj - život v pravdě.....J.Patočka
Epidemie (1987)
"Film by měl být jako kamínek v topince"
Whiplash (2014)
Když nejsou slyšet bubny - patrně nikdo nebubnuje.
Rachel se vdává (2008)
Film s osobitým vnitřním kouzlem...........alespoň pro mě:-)
Paranoid Park (2007)
vahám mezi mezi 4 a 5 hvězdičkami, vizuál skvělý a neotřelý, po první projekci zatím 85%.
Upír Nosferatu (1922)
Famózní fim..........."Blut ist Leben, Blut ist Leben"
Tokio! (2008)
Michel Gondry - Interior Design ****, Leos Carax - Merde ****, Joon-ho Bong - Shaking Tokio *****
Blade Runner (1982)
Zářivkové teleskopické tyče od deštníků přípomínající meče ve StarWars............
Karate Kid 3 (1989)
Dabing postavy hlavního zlouna v podání Jana Potměšila je vskutku zajímavý.
Křižník Potěmkin (1925)
"Zabit pro talíř boršče"