Recenze (27)
Lenny (1974)
Dustine????!!!!!! WOW.
Sociální síť (2010)
Nejradši bych dala jenom dvě, jak je možný že hodnotíte tak vysoko?! Dáváte hvězdy filmu anebo příběhu bodujících weirdo-teenagerů? Protože filmově to neni absolutně nic zvláštního ani novýho, je to sice bezvadně zrychlený - aby to bylo moderní, ale co to komu říká? Film má naprosto primitivní výpověď /peníze versus kamarádi ehm/ , kromě nerda-autisty Zuckerberga ostatní neuměj ani hrát, a fakt, ženský sou tu jenom matrace. Like: Subjetktiv & kiddo
Zběsilý útěk (2006)
Moc pěkně natočená debilita. Pan scénárista asi upad, když to psal. Hlavně ten správňáckej konec!!! No jaký ruský dítě by si nepřálo mít takhle hustýho náhradního USA tátu. Dvě hvězdičky tak akorát na Rodena.
Miluj mě, prosím (2004)
Remake, nebo spíš trapná vykrádačka --- http://www.csfd.cz/film/32305-byt-appartement-l --- Navíc nám režisér jako bonus nadělí happy end, který se v původní verzi nekoná... Herci sou jenom studeně pěkný a moc jim ty obsese nevěřim.
La vida siempre es corta (1994)
hahaha.
XXL (2004)
Kokotina.
Nudos (2003)
Bohužel, i když se herci opravdu snaží, film je naprostou utopií, postavy v něm jednají hodně nereálně. Režisér ukazuje zdravé vztahy mezi obyčejnými lidmi /dokonce neváhá začlenit do téhle idyly arabského imigranta/ a kritizuje ubohost lidí, co se ženou pouze za penězi a profesionálním uznáním. *Katalánský režisér Lluís Maria Güell točí seriály pro Španělskou televizi, film Nudos /Uzly/ je jeho debutem.
Psí bouda (2006)
Dávám 4 hvězdy za reálnost. A zas až takový drama mi to nepřišlo, docela sem se smála.
Veřejní nepřátelé (2009)
Strašná nuda!!!!
Tetro (2009)
Film se pěkně rozjíždí, Vincent Gallo slibuje... ale pak se příběh rozdrolí, (když se seznamujeme s postavami ze čtvrti La Boca). Dost nesourodá a divně poslepovaná záležitost s pěknou fotografií a celkem charizmatickými herci, která se mnou ani trochu nepohnula. Kdyby se nejednalo o Coppolu, ale o začínajícího režiséra, hodnotila bych zřejmě líp.